Heidi Mclaughlin - Örökké a csajom



Sosem hittem volna, hogy rocksztár lesz belőlem. Az egész életem előre eltervezett volt. Futballozás
a főiskolán. Bekerülni a Nemzeti Futball-ligába. Házasság a középiskolai szerelmemmel, majd boldogan élni, míg meg nem halok.
Mindkettőnk szívét összetörtem aznap, amikor közöltem vele, hogy elmegyek. Fiatal voltam. A magam szempontjából jó döntés volt, ám kettőnket illetően nem volt az. Lelkem bánatát zenében sírtam el, de őt soha nem feledtem. Az illatát… A mosolyát…
Most hazafelé tartok.
Tíz év telt el.
Remélem, képes leszek mindezt elmagyarázni neki ennyi idő után.
Még mindig utána sóvárgok. Ő az én örök szerelmem…








Vártam az élet zenéjére. Azt vártam, hogy felhívja a fiam. Csak egy pillantást, hogy minden megváltozzon... Soha nem gondolta volna, hogy megtalálja a boldogságot. Soha nem gondolta volna, hogy megtalálja őt. Soha nem gondolta volna, hogy újra érzi a vágyat. Soha nem gondolta volna, hogy családos férfi lesz. Soha nem gondolta volna, hogy szeretik még valaha. Soha nem gondolta volna, hogy szerelmes lesz... Azt mondják, meg kell várni a váratlant. Nem vettem észre, de megtaláltam az én váratlan örökké valómat.





Mindenhol látom, hogy a barátaim letelepszenek - házasodnak, gyerekeik vannak, fehér karó kerítések veszik körbe őket kivéve engem. A házasság nem kártya a számomra. Egy nős ember vagyok. Egy rocksztár. Ebbe az iparba születtem és nőttem fel. Mindent szeretek az életben főleg a nők figyelmét, akik olyan állapotba hoznak. Megtalálnak, mert én nem hajszolom őket. Tudom mit akarnak és ők tudják utána vége. De miután egy érintés, egy pillantás, egy estévé nyúlik... Most én vagyok az, aki üldöz... Meg kell találni a módját, hogy megmutassam neki igen is megtudok változni. Meg kell találni a módját, hogy megmutassam neki csak őt szeretem. Meg kell találni a módját, hogy megmutassam neki ő az én örök-kém.






Rajongói fordítás! Köszönjük a munkát!